دفتر ARP

ARP Office

گزارش خطا
معمار مسئول : بابک آبنار، علی روانپاک
نوع پروژه : داخلی

دفتر ARP یک فضای کاری چند رشته ای کوچک است. مجموعه ای از پروژه ها در اینجا انجام می شود که توسط کارکنانی که قرار است موقتاً در اینجا مستقر شوند اداره می شود. بنابراین ، این دفتر مطابق با استانداردهای مورد نیاز تخصصی خاص  طراحی نشده است بلکه بیشتر برای متخصصان مختلف یک هسته دعوت کننده است.

برچسب ها
برچسب ها :
بازسازی دفتر ARP بابک آبنار علی روانپاک

تیم پروژه

عکاس : حامد فرهنگی، مونا سلیمانی

اطلاعات کلی

سال : 1397/2018
دوره تاریخی : جمهوری اسلامی
کاربری : اداری - دولتی، دفتر
مساحت پروژه : 80 مترمربع
آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، مجتمع تجاری سینا

شرح

این واحد در طبقه ۶ واقع شده است و دارای مناظر ممتازی از تهران و کوه های شمالی آن است. فرایند طراحی بسیار ساده بود و ناشی از موقتی بودن  محل کار افراد و انعطاف پذیری آن، قابلیت تغیر پذیری حد حریم خصوصی گفتاری میباشد.

کارمندان آزاد هستند که تصمیم بگیرند در کجا کار کنند (در هر نقطه ای از تهران). بنابراین میز کار مشترک که یکی از اصلی ترین اجزا این دفتر میباشد در هر زمان در اختیار کارکنان است. برای مثال هنگامی که شرایط کار در خانه آنها مطلوب نیست یا به مکانی برای افزایش بهره‌وری خود یا به سادگی در هنگام نیاز به تغییر محیط  نیاز دارند. نمای دیدنی این واحد اداری کاملاً درهمه ی فضاها حضور دارد.

به جای اینکه به دنبال فضای اداری آینده نگرباشیم، تصمیم گرفتیم که به مکانی آشنا نیاز داریم. از این رو ،پالت متریال ها از رنگ های گرم ، چوب و چرم تشکیل شده است و جو کلی نشانه شخصیت بومی دارد. حفظ حریم خصوصی گفتاری  به صورت متناوب مورد نیاز است ، از این رو ، درب شیشه ای کشویی موتوری و پارتیشن شیشه ای وجود دارد تا تنظیمات حد حریم خصوصی بدون دردسر باشد. میز کار مشترک معمولاً از طریق جلسه آنلاین گسترش می یابد. بنابراین این میز به دیوار منتهی می باشد تا به این افزونه مجازی وجود فیزیکی دهد.

دیگر پروژه های معمار