مجله ویلا 7

Villa Magazine 7

گزارش خطا
نشریه : مجله ویلا
زمان انتشار : زمستان 1396 / Winter 2018
شماره : 7
مدیر مسئول : امیرعباس ابوطالبی

ويژه نامه ی آثار شركت كننده در كارگاه طراحی "خانه ای برای یک معمار" در شهر يزد را در دوره ای منتشر می كنيم كه معماران جوان و استعدادهای خلاق بيش از هر زمان در جست وجوی جايگاه بالاتر برای ايفای نقش حرفه ای خود در زمينه ی معماری، معماری داخلی و حتي شهرسازی هستند.

تحوّلات عصر اطلاعات و دنياي ديجيتال امكانات بسيار خوبی براي حضور پرقدرت اين استعدادها در عرصه معماری و ساخت فراهم آورده است و به زودی سهم قابل توجهی از بازار واقعی كار به آنها اختصاص خواهد يافت. نسل جديد معماران ايرانی با آگاهی از مسائل روز دنيا و با رصد عطش رو به گسترش جامعه برای بدست آوردن کیفیت های بالای فضايی و اجرايی در محیط كار و زندگی، عرصه را برای رقبای سنتی شان تنگ خواهند كرد. در رقابت های ديجيتال خدمات معماری كه واسطه ها از آن حذف خواهند شد، طراحانی موفق تر خواهند بود كه ضمن تسلّط به مهارت های طراحی نوين و زيبايی شناسانه به تجربه ی مسائل واقعی معماری معاصر ايران پرداخته و كليدهای حل اين مسائل را بيابند.

با توجه به معضلات مختلف اجتماعی زندگي در شهرها همچون آلودگي و ترافیک، تجربه ها و روش هايی كه به مسائل اقتصادی، انرژی، فرهنگ، سلامت و نفع كارفرما اهميت مي دهند، متقاضيان بيشتری خواهند داشت. البته در اين ميان زمينه ای روستايی و بين شهری در مقياس خانه های تك واحدی و ويلاها زودتر به نتيجه دلخواه خواهند رسيد.

منابع اینترنتی :

http://villanews.ir