مجله هنر معماری

Honar-e Memari Magazine

گزارش خطا

اطلاعات تماس

تلفن : 02188342960/61
وب سایت : www.aoa.ir
نمابر : 88342960/61
پست الکترونیکی : aoapubymail.com
آدرس : ایران، تهران، خيابان مفتح شمالی، پايين تر از خيابان مطهری، خيابان زهره، خيابان قابوسنامه، پلاک 1، طبقه همكف، واحد 6
محل نشریه : داخلی
نوع نشریه : فصلنامه
نوع فعالیت : تخصصی
نوع مالکیت : خصوصی
حوزه فعالیت : معماری، طراحی داخلی
درجه علمی : علمی - ترویجی
وضعیت نشریه : فعال
صاحب امتیاز : نشر هنر معماری قرن
برچسب ها
برچسب ها :
مجله هنر معماری نشر هنر معماری قرن

ما هنرِ معماری(Honare Memari) هستیم. خانواده‌ای کوچک با مهارت‌های چندگانه، که بیشترین انرژی خود را صرف نقد و نظریه‌پردازی در حوزه‌ی معماری معاصر ایران می‌کنیم. کار هر روز ما رصد معماری ایران و تطبیق اوضاع کنونی با ایدئال جهانی است. ما می‌کوشیم حفره‌ها را خودمان، شناسایی، برنامه‌ریزی و رفع کنیم. ما از خدمت به ایران، ایرانیان، فرهنگ ایرانی، هنر ایرانی، معماری ایرانی و نهایتاً زندگی ایرانی لذت می‌بریم.

مسابقات

برگزار کننده مسابقات : مسابقه معماری داخلی و طراحی مبلمان هنر معماری

نشریات

شرح

ما برای اهداف خود از جاده‌ی فرهنگ عبور می‌کنیم. ما از رسانه‌های معماری ایران هستیم و در این جاده با افراد و نام‌های زیادی برخورد کرده‌ایم. ما اعتراف می‌کنیم از همه‌ی این رهگذران چیزهای جدید یاد گرفته‌ایم و خوشبختانه با بعضی از ایشان نیز دوست شدیم. ما خود را یک «فرا رسانه: HyperMedia» خوانده‌ایم. این مفهوم را ما ابداع کردیم. این مفهوم حاصل مطالعات و تحقیقات بالادستی ما (در سطح دکتری و پست دکتری) است و چندان به مطالعات روزانه‌ی ما مربوط نیست. این مفهوم به ما جهت می‌دهد و رفتار و کردار ما را چارچوب می‌بخشد. خوشبختانه این مفهوم خیلی زود توسط طبقات پایین دست حوزه‌ی کاری ما مورد استفاده قرار گرفت. متأسفانه اغلب این مفهوم را برای توسعه‌ی سازمانی خود یا انجام اقدامات جبرانی و اضافه بر سازمان استفاده می‌کنند که مسلماً اشتباه است کما اینکه بچه‌های هیچ مدرسه‌ای نیز با شرکت در کلاس‌های فوق برنامه، دانش‌آموزان بهتری نشده‌اند!

منابع اینترنتی :

magiran.com

aoa.ir