دفتر معماری باغ ايرانی

Persian Garden Design Studio

گزارش خطا

اطلاعات تماس

تلفن : 02122634274/6
نمابر : 02122631844
وب سایت : persiangarden.net
پست الکترونیکی : info@persiangarden.net
آدرس : ایران، تهران، شریعتی، خیابان یخچال، خیابان فکوریان، پلاک 11، واحد 1
نوع شرکت : دفتر | استودیو | آتلیه
نوع مالکیت : خصوصی
سال تأسیس : 1380
محل شرکت : داخلی

این دفتر جوان در طول یک دهه گذشته پروژه‌های معماری داخلی متفاوتی در حیطه‌های مسکونی، اداری، تجاری و خدماتی و یا حتی طراحی غرفه‌های نمایشگاهی و فضاهای شهری ارائه کرد.

برچسب ها
برچسب ها :
مهسا مجیدی دفتر معماری باغ ايرانی Persian Garden Design Studio

مشخصات

مدیر عامل شرکت : مهسا مجیدی
بنیانگذاران : مهسا مجیدی

شرح

مهسا مجیدی فارغ‌التحصیل معماری از دانشگاه علوم  و تحققیقات دانشگاه تهران است. وی پس از کسب تجربه حرفه ای در دفاتری در ایران و دوبی نهایتا در سال 1380 دفتر طراحی معماری داخلی «باغ ایرانی» را تاسیس کرد. 

کوشش مجیدی و تیم دوازده نفره اش بر روی ارائه تخصصی معماری داخلی متمرکز است. طرح هایی که مهم ترین دغدغه آنها خلق فضاهایی پویا، متنوع و دلنشین و ارائه کیفیت در جزئیات است. این فضاهای جدید گاهاً نتیجه نگرشی کالبدی چون دگرگونی دراسلوبها، تغییرات در ایده‌ها و دیاگرام های فضایی و یا بهینه سازی مسیرها هستند و گاهاً محصول انتخابی هنرمندانه از مصالح، رنگها و یا توازن در نورپردازی ها است. عدم پرداخت به آرایه‌ها و یا جنبه‌های زینتی و دقت در حذف عناصر معارض در کنار کوشش جهت تکمیل طرح با تهیه و سفارش آثار یدی و یا کارهای هنری تک و وسواس در ارائه  کیفیت در جزئیات از مشخصه های بارز کارهای این دفتر است. تلاشی که میکوشد با خلق فضاهای مدرن و خوش‌آیند رفاه فیزیکی، روحی و روانی  کاربران خود را در اولویت قرار دهد.


مسابقات

جوایز

نشریات

منابع اینترنتی :

http://persiangarden.net